Grading Service

[vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”bounceInDown”]

DEADLINE: 25 FEBRUARI

[/vc_column_text][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Veel gestelde vragen: Grading

[/vc_column_text][vc_toggle title=”Wat is grading?”]

  1. Een kaart graden kan je opvatten als een kaart laten beoordelen.
  2. Een expert zal je kaart inspecteren en deze dan 1 of meerdere scores geven.
  3. Is deze score toegekend zal je kaart in een harde case gestopt worden waar deze niet meer uitgehaald kan worden.
  4. Dit garandeert dat de kaart niet meer beschadigd kan worden en de score dus steeds zal kloppen.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Met welke gradingbedrijven werken jullie samen?”]

  • Wij werken momenteel enkel met PSA & CGC

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Welke “Trading Card Games“ kan ik allemaal graden bij Pokemonstore”]

  • Pokémon Trading Card Game, Magic The Gathering , Yu-Gi-Oh. (CGC & PSA)

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wat zijn de voordelen van grading?”]

  1. Je kaart is beschermd
  2. Je kaart wordt meer waard
  3. Mogelijks vlottere verkoop

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wat is het nut van jullie service? in 10 Stappen uitgelegd.”]

  1. Het graden van ruilkaarten bij Amerikaanse grading bedrijven is niet zo simpel dat het lijkt.
  2. Wanneer je voor Grading service kiest moet je jouw geen zorgen maken over de  verzending, verzekering & douanekosten.. Ook alle andere administratie die daar bij komt kijken.
  3. Vele sturen maar een klein volume aan kaarten wat het dan zelfs duurder/niet waard maakt om dit zelf te doen. Verzending & verzekeringskosten lopen al snel op als je pakketjes heen en weer van Amerika stuurt.
  4. Omdat Pokemonstore Bv mikt op een hoger volume zal je altijd een zeer gunstig tarief betalen voor de Grading diensten.
  5. Pokemonstore Bv maakt dan ook gebruik van premium verzendopties en verzekeringen.
  6. Hierdoor komen de zendingen zeer snel (meestal binnen 48 uur) aan bij de Grading partners en hebben wij ook een erg laag risico op fouten.
  7. Het stelt je gerust dat je kaarten in veilige handen zijn bij een team met al meer dan 15 jaar gecombineerde ervaring in de hobby en verzamelen van TCG’s
  8. Jouw kaarten worden zeer zorgvuldig behandeld, juist en correct advies zit mee in de prijs die je betaald om je kaarten te laten graden.
  9. Het doel van Pokemonstore is een correcte service verlenen, wij willen graag dat je weet wat je kan verwachten om teleurstellingen te voorkomen.
  10. Zodanig dat je meer en vaker wilt graden, genot hebt van je prestaties op grading vlak en zo ook langer in de hobby blijft.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Hoelang duurt het eer ik mijn kaarten terug heb?”]

  1. Afhankelijk van welke grading-tier u gekozen hebt zal u uw kaarten sneller terug mogen verwachten.
  2. Vergeet niet dat u hier nog een 3-tal weken bij dient te rekenen voor de verzending van Pokemonstore naar CGC en terug.
  3. Op de website van CGC zelf kan je hier de huidige doorlooptijden terugvinden (kijk bij Trading Card Games):
  4. https://www.cgccomics.com/submit/services-fees/cgc-grading/

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Hoeveel kaarten moet ik minstens opsturen om gebruik van jullie service te maken?”]Wij Pokemonstore Bv vinden dat Grading voor iedereen moet zijn, Graden kan dus al vanaf 1 kaart.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wat zijn subgrades?”]

  • Subgrades zijn de 4 cijfers onder je totale grade die staan voor: Centering, Surface, Edges & Corners.
  • Deze geven je beter zicht hoe je totale grade tot stand gekomen is (alleen mogelijk bij (CGC).

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wat is de beste grading service voor mijn kaarten?”]

  • Indien je twijfelt kun je altijd raad vragen in de winkel waar we altijd klaar staan om advies te geven.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Waar vind ik updates over mijn ingezonden kaarten?”]

  • Pokemonstore Bv contacteert jou zodra er een update is over jou inzending.
  1. Aangekomen dat deze klaar ligt voor afhaling.
  2. Of eventuele vertraging heeft opgelopen en later zal arriveren.
  3. Wil je graag een tussentijdse update dan mag u vrijblijvend telefonisch contact opnemen met de winkel op Tel: 014/72.02.72

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wanneer is de grading deadline?”]

  1. Elke maand zullen we een deadline vastleggen.
  2. Deze kan verschillend zijn maand per maand.
  3. Deze staat altijd vastgepind bovenaan op Deze pagina.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Waar breng ik mijn kaarten binnen.”]

  • Pokemonstore Bv een Belgisch bedrijf is gevestigd te Nieuwstraat 92 – 2440 Geel, U kan deze binnen brengen bij ons in de winkel en adviseren u graag verder.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Al veel langer onderweg dan de aangegeven omlooptijd, wat nu?”]

  1. De omlooptijden die we op onze website hebben staan, zijn de tijden waarop we de kaarten momenteel terug zien van onze grading partners.
  2. Jammer genoeg kan het altijd zijn dat door ongewone drukte of onvoorziene omstandigheden deze omlooptijd langer duurt dan aangegeven.
  3. We houden dan ook goed contact met onze grading partners en vragen info indien een zending langer duurt dan normaal.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Hoe ben ik zeker dat ik exact mijn kaart terug krijg als andere dezelfde opsturen?”]

  • Pokemonstore Bv Grading staat voor kaartgarantie
  1. Duplicaten van verschillende kaarten zullen wij zoveel mogelijk spreiden in onze inzending.
  2. Alsook krijgt jouw kaart een specifieke nummer toegewezen in de inzending wanneer wij deze opsturen en zijn mix ups zo goed als onmogelijk.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Kan ik via verschillende tiers en services versturen voor 1 deadline?”]

  • Ja dat kan zeker!
  1. Dit is een van de sterke punten van Pokemonstore Bv Grading zodat je optimaal de beste keuze kan maken per kaart.
  2. Let Op! Weet wel wanneer je verschillende tiers en sevices gebruikt de kaarten op verschillende momenten zullen terugkomen en dan ook op verschillende momenten kan ophalen en niet alles tegelijk.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Kan ik een refund vragen wanneer mijn kaarten al verwerkt zijn?”]

  • Vanaf de moment dat jouw kaarten verwerkt zijn is dit proces jammer genoeg onomkeerbaar en kan je geen refund meer aanvragen.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wat gebeurt er als mijn kaarten verloren raken?”]

  • Wij van Pokemonstore Bv Grading gaan er natuurlijk van uit dat dit nooit gaat gebeuren
  • Maar onze policy is ‘better safe then sorry’ daarbij zullen wij zien dat jouw kaarten altijd 100% verzekerd zijn op de raw waarde en gebruiken wij de beste verzendmethoden om jouw kaarten zo efficiënt mogelijk bij onze grading partners en terug te krijgen.
  • Indien het toch zou mislopen zal onze verzekering de geleden schade dekken.

[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Meer informatie? U bent welkom in onze winkel

Nieuwstraat 92 – 2440 Geel Di-Za 10u00 – 18u00

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]

Helaas uitverkocht momenteel We sturen een mailtje als het terug op voorraad is.