[vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”bounceInDown”]
DEADLINE: 25 FEBRUARI
[/vc_column_text][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
Veel gestelde vragen: Grading
[/vc_column_text][vc_toggle title=”Wat is grading?”]
- Een kaart graden kan je opvatten als een kaart laten beoordelen.
- Een expert zal je kaart inspecteren en deze dan 1 of meerdere scores geven.
- Is deze score toegekend zal je kaart in een harde case gestopt worden waar deze niet meer uitgehaald kan worden.
- Dit garandeert dat de kaart niet meer beschadigd kan worden en de score dus steeds zal kloppen.
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Met welke gradingbedrijven werken jullie samen?”]
- Wij werken momenteel enkel met PSA & CGC
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Welke “Trading Card Games“ kan ik allemaal graden bij Pokemonstore”]
- Pokémon Trading Card Game, Magic The Gathering , Yu-Gi-Oh. (CGC & PSA)
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wat zijn de voordelen van grading?”]
- Je kaart is beschermd
- Je kaart wordt meer waard
- Mogelijks vlottere verkoop
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wat is het nut van jullie service? in 10 Stappen uitgelegd.”]
- Het graden van ruilkaarten bij Amerikaanse grading bedrijven is niet zo simpel dat het lijkt.
- Wanneer je voor Grading service kiest moet je jouw geen zorgen maken over de verzending, verzekering & douanekosten.. Ook alle andere administratie die daar bij komt kijken.
- Vele sturen maar een klein volume aan kaarten wat het dan zelfs duurder/niet waard maakt om dit zelf te doen. Verzending & verzekeringskosten lopen al snel op als je pakketjes heen en weer van Amerika stuurt.
- Omdat Pokemonstore Bv mikt op een hoger volume zal je altijd een zeer gunstig tarief betalen voor de Grading diensten.
- Pokemonstore Bv maakt dan ook gebruik van premium verzendopties en verzekeringen.
- Hierdoor komen de zendingen zeer snel (meestal binnen 48 uur) aan bij de Grading partners en hebben wij ook een erg laag risico op fouten.
- Het stelt je gerust dat je kaarten in veilige handen zijn bij een team met al meer dan 15 jaar gecombineerde ervaring in de hobby en verzamelen van TCG’s
- Jouw kaarten worden zeer zorgvuldig behandeld, juist en correct advies zit mee in de prijs die je betaald om je kaarten te laten graden.
- Het doel van Pokemonstore is een correcte service verlenen, wij willen graag dat je weet wat je kan verwachten om teleurstellingen te voorkomen.
- Zodanig dat je meer en vaker wilt graden, genot hebt van je prestaties op grading vlak en zo ook langer in de hobby blijft.
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Hoelang duurt het eer ik mijn kaarten terug heb?”]
- Afhankelijk van welke grading-tier u gekozen hebt zal u uw kaarten sneller terug mogen verwachten.
- Vergeet niet dat u hier nog een 3-tal weken bij dient te rekenen voor de verzending van Pokemonstore naar CGC en terug.
- Op de website van CGC zelf kan je hier de huidige doorlooptijden terugvinden (kijk bij Trading Card Games):
- https://www.cgccomics.com/submit/services-fees/cgc-grading/
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Hoeveel kaarten moet ik minstens opsturen om gebruik van jullie service te maken?”]Wij Pokemonstore Bv vinden dat Grading voor iedereen moet zijn, Graden kan dus al vanaf 1 kaart.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wat zijn subgrades?”]
- Subgrades zijn de 4 cijfers onder je totale grade die staan voor: Centering, Surface, Edges & Corners.
- Deze geven je beter zicht hoe je totale grade tot stand gekomen is (alleen mogelijk bij (CGC).
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wat is de beste grading service voor mijn kaarten?”]
- Indien je twijfelt kun je altijd raad vragen in de winkel waar we altijd klaar staan om advies te geven.
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Waar vind ik updates over mijn ingezonden kaarten?”]
- Pokemonstore Bv contacteert jou zodra er een update is over jou inzending.
- Aangekomen dat deze klaar ligt voor afhaling.
- Of eventuele vertraging heeft opgelopen en later zal arriveren.
- Wil je graag een tussentijdse update dan mag u vrijblijvend telefonisch contact opnemen met de winkel op Tel: 014/72.02.72
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wanneer is de grading deadline?”]
- Elke maand zullen we een deadline vastleggen.
- Deze kan verschillend zijn maand per maand.
- Deze staat altijd vastgepind bovenaan op Deze pagina.
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Waar breng ik mijn kaarten binnen.”]
- Pokemonstore Bv een Belgisch bedrijf is gevestigd te Nieuwstraat 92 – 2440 Geel, U kan deze binnen brengen bij ons in de winkel en adviseren u graag verder.
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Al veel langer onderweg dan de aangegeven omlooptijd, wat nu?”]
- De omlooptijden die we op onze website hebben staan, zijn de tijden waarop we de kaarten momenteel terug zien van onze grading partners.
- Jammer genoeg kan het altijd zijn dat door ongewone drukte of onvoorziene omstandigheden deze omlooptijd langer duurt dan aangegeven.
- We houden dan ook goed contact met onze grading partners en vragen info indien een zending langer duurt dan normaal.
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Hoe ben ik zeker dat ik exact mijn kaart terug krijg als andere dezelfde opsturen?”]
- Pokemonstore Bv Grading staat voor kaartgarantie
- Duplicaten van verschillende kaarten zullen wij zoveel mogelijk spreiden in onze inzending.
- Alsook krijgt jouw kaart een specifieke nummer toegewezen in de inzending wanneer wij deze opsturen en zijn mix ups zo goed als onmogelijk.
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Kan ik via verschillende tiers en services versturen voor 1 deadline?”]
- Ja dat kan zeker!
- Dit is een van de sterke punten van Pokemonstore Bv Grading zodat je optimaal de beste keuze kan maken per kaart.
- Let Op! Weet wel wanneer je verschillende tiers en sevices gebruikt de kaarten op verschillende momenten zullen terugkomen en dan ook op verschillende momenten kan ophalen en niet alles tegelijk.
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Kan ik een refund vragen wanneer mijn kaarten al verwerkt zijn?”]
- Vanaf de moment dat jouw kaarten verwerkt zijn is dit proces jammer genoeg onomkeerbaar en kan je geen refund meer aanvragen.
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wat gebeurt er als mijn kaarten verloren raken?”]
- Wij van Pokemonstore Bv Grading gaan er natuurlijk van uit dat dit nooit gaat gebeuren
- Maar onze policy is ‘better safe then sorry’ daarbij zullen wij zien dat jouw kaarten altijd 100% verzekerd zijn op de raw waarde en gebruiken wij de beste verzendmethoden om jouw kaarten zo efficiënt mogelijk bij onze grading partners en terug te krijgen.
- Indien het toch zou mislopen zal onze verzekering de geleden schade dekken.
[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
Meer informatie? U bent welkom in onze winkel
Nieuwstraat 92 – 2440 Geel Di-Za 10u00 – 18u00
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]